#12 Marina

   Wierzcie bądź nie, ale na Carlosie Ruizie Zafonie jeszcze nigdy się nie zawiodłam i z dumą mogę nazywać go moim ulubionym pisarzem, którego dzieła zawsze czytam z zapartym tchem. Można by sądzić, że są to typowe kryminały połączone z realizmem magicznym, jednak mnie zawsze skłaniają one do refleksji mocniej niż większość książek filozoficznych. Najmocniej zapadło mi w pamięć zdanie: "Marino, zabrałaś wszystkie odpowiedzi", w którym, według mnie, jest zawarty cały sens książki. Niewiele brakowało, abym przepłakała zakończenie, którego całkowicie mnie zaskoczyło, ale cóż, kończąc dodam tyle, że jest to książka z pewnością nie tylko dla młodzieży i polecam ją każdemu! :)


3 komentarze:

  1. Zapowiada się intrygująco. Dawno nie czytałam kryminału, który wbiłby mnie w fotel. Może ten się nada :D

    Pozdrawiam
    booksmyname.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dłuższego czasu zabieram się do przeczytania książek od tego autora.
    Pozdrawiam i zapraszam
    Booki-v.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem niezwykle wdzięczna losowi za znalezienie tego bloga! Dzięki niemu dowiedziałam się o tych wszystkich wspaniałych pozycjach do przeczytania, które polecasz.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę szczęśliwego Nowego Roku 2019!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Książki i sztuka , Blogger