Nie jestem najlepsza w powitaniach

   A tym bardziej nie jestem najlepsza w przedstawianiu siebie ani w robieniu dobrego pierwszego wrażenia, które według wielu trenerów osobistych jest wręcz podstawą sukcesu, a więc w budowaniu mojej książkowej fortecy będę musiała obejść się bez fundamentów.

   Założenie tego bloga było jedną z najbardziej spontanicznych rzeczy, jakie kiedykolwiek zrobiłam, a co najciekawsze - żadnej z tych rzeczy nigdy nie żałowałam, więc jak będzie tym razem? Blogosfera to świat specyficzny, dzielący się na ludzi pochłaniających wiedzę jak gąbka z ogromną chęcią dzielenia się nią z innymi oraz ludzi, którzy zapisują swoje codzienne przemyślenia, aby ich nie zgubić i poszerzyć swoje grono odbiorców. Nie jest to obcy mi świat, wręcz przeciwnie.

   Książki pokochałam, kiedy miałam sześć lat i nauczyłam się czytać. Staram się robić to jak najczęściej, gdyż wiem, w jak ogromnym stopniu literatura ukształtowała moje podejście do rzeczywistości, którą sama mogę kreować. Począwszy od lektur i skończywszy na literaturze wojennej, słowa ukazują swą przewagę nad czynami. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej i chętnie będziemy dzielić się wspólnie naszymi przemyśleniami ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Książki i sztuka , Blogger