#8 Szukając Alaski

   Oprócz właśnie "Szukając Alaski" czytałam jeszcze jedną książkę Johna Greena, mianowicie "Gwiazd naszych wina" i przyznaję, że ta pierwsza podobała mi się znacznie bardziej. Co do autora, mam mieszane uczucia i raczej nie sięgnę po jego pozostałe książki, ale czas pokaże.
Moim zdaniem. bohaterowie tej książki są największym jej atutem - nieszablonowi i do bólu prawdziwi, ich dialogi czyta się, jakby byli naszymi znajomymi lub kimś, kim chcielibyśmy być. Uwielbiam, kiedy akcja toczy się szybko, książka jest, że tak powiem "zwięzła", nie ma mnóstwa opisów przeżyć, postaci czy miejsc, jednak po jej przeczytaniu - czułam niedosyt i wydała mi się zdecydowanie za krótka. Czy jest to jej jedyna wada? Zdecydowanie, nie. Brakowało mi tu głębszego uczucia, czegoś, czego czytelnik mógłby się doczepić i kurczowo trzymać, co mogłoby go zmusić do łez, jednak z pewnością jest to pozycja godna polecenia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Książki i sztuka , Blogger