#5 Dzieci Ireny Sendlerowej

   Ciężko jest mi tę książkę jednoznacznie ocenić. Jako, że wcześniej czytałam wybitnego "Pianistę", pod względem budowy, książka jest według mnie nieco chaotyczna, występuje tu ogrom nazwisk, których nie sposób zapamiętać, a niektóre fragmenty wypowiedzi są jakby porozrzucane po różnych rozdziałach, jednak na tym lista wad się kończy. Zaletami tej książki jest na pewno niezwykły życiorys i bohaterstwo Ireny Sendler, która stała się wzorem dla dzisiejszego pokolenia. Jej historia wbiła mnie w kanapę i nie mogłam oderwać się od czytania. Uczucia ocalałych są tu ukazane w niezwykle wyrazisty sposób, a ich listy są jedną z największych plusów tej opowieści. Książka zawiera w sobie mnóstwo zdjęć i przypisów, dzięki czemu możemy poszerzać swoją wiedzę, a przede wszystkim czerpać inspirację z tak niezwykłego życia, jakim było świadectwo dobra i miłości Ireny Sendler.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Książki i sztuka , Blogger