#6 NieObcy

    
    Książkę tę dostałam od mojej polonistki i nawet nie wiecie, jak długo próbowałam się z nią uporać. Poniżej, znajdziecie moją recenzję.


   Nie będę się rozpisywać o powodach, jakie wywołują mój sprzeciw dotyczący przyjmowania imigrantów, ponieważ trwałoby to dosyć długo. Uznajmy, że żadnych zamachów nie było, nikt nie zginął i przejdźmy do samych opowiadań. Po pierwsze, większość z nich została napisana tak po prostu, bo trzeba czymś zapełnić strony tej książki. Większość z nich nie miała nic wspólnego z uchodźcami, a czytając je, zastanawiałam się, czy jest tu ukryty jakiś głębszy sens, którego nie zrozumiałam, czy po prostu go nie ma. Uprzedzam, książka lepiej się zaczyna, niż kończy. Potem jest już coraz gorzej. Po drugie, podczas jej czytania, czułam się dziwnie i z pewnością ta książka nie nastawia optymistycznie do imigrantów, powiedziałabym, że wręcz przeciwnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Książki i sztuka , Blogger